Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Matematyczno -wodna... gra!

Piątek upłynie nam pod znakiem gry :)
Mamy dla Was „Matematyczno – wodną grę na spostrzegawczość i refleks” czyli „Kropelkowa gra” dla dwóch osób. Zabawa i jej zasady są bardzo proste :)
1. Odrysujcie swoją dłoń albo dłoń swojej mamy lub taty.

2. Następnie narysujcie w jej środku elementy: np. kształty jak w przykładzie ale mogą też to być litery lub cyfry – jeśli już je znasz/znacie.
  

3. Poniżej pod narysowanym obrysem dłoni także narysujcie takie same elementy, które narysowaliście w dłoni, tak by było wiadomo, jakie elementy są w grze. Im więcej elementów, symboli, znaków narysujecie w konturze dłoni do późniejszego odnalezienia tym fajniejsza będzie zabawa.
  

4. Potrzeba będzie Wam jeszcze po jednej czystej kartce, na której będziecie rysować kropelki wody (ustalcie ich wielkość) jak najwięcej zdążycie narysować w tym czasie, kiedy Wasz przeciwnik szuka elementu na dłoni, który do znalezienia mu polecicie.

5. Osoba, która znajdzie zadany jej do znalezienia symbol/rzecz/literę/cyfrę/liczbę mówi „stop”, skreśla ten element na dłoni znakiem x i to samo robi w tabeli ze znalezionym elementem. Przeciwnik w tym samym czasie przestaje rysować krople.

6. Gdy już wszystkie elementy zostaną znalezione, możecie policzyć krople narysowane przez siebie na swoich kartkach. Zróbcie to z pomocą mamy lub taty. Może w j. angielskim lub innym jaki znacie Wy lub Wasi rodzice, czy rodzeństwo. Wygrywa ten, komu udało się podczas trwania całej gry narysować więcej kropelek.

Dobrej zabawy Pszczółki :)
pani Ola i pani Kasia